Rodzinne Centrum Rekreacyjno – Sportowe O.K. PARK przy ul. Bolesława Śmiałego 2 postawiło na zmiany. Założone w 2000 roku centrum rozrywki szykuje się do wymiany loga.
- Obecne ma już 22 lata. Na znak graficzny jest to zdecydowanie za długi czas, nie pasuje ono do obecnych standardów, ciężko nam się go używa i sprawia wiele problemów pod kątem graficznym – przyznaje Natalia Szachniewicz, specjalista ds. marketingu i reklamy. - Jednak najważniejszy powód zmiany to symbolika. Bardzo się zmieniliśmy od otwarcia, a nawet od czasu, gdy wybuchła pandemia. Gdy nie mogliśmy funkcjonować i robić tego co kochamy, czyli przyjmować naszych gości, musieliśmy jakoś działać. Wyremontowaliśmy salę zabaw, otworzyliśmy wrotkowisko, a także wyremontowaliśmy halę namiotową (lodowisko). W planach mamy jeszcze więcej i więcej – dodaje.
Czas na zmiany w O.K. Park
O.K Park chce się odciąć od postrzegania firmy jako przestarzałą. Unowocześnia się, zmienia, a obecny wizerunek trochę to hamuje.
- Są jeszcze rzeczy, nad którymi musimy popracować, ale jesteśmy prywatną firmą i musimy wszystko robić stopniowo – przyznaje Natalia Szachniewicz.
Oprócz logo, centrum przejdzie całkowity rebranding. Nastąpi zmiana całej identyfikacji wizualnej.
Kolejnym powodem zmiany jest pokazanie, że to firma wielofunkcyjna, z lodowiskiem, wrotkowiskiem, salą zabaw, kręgielnią.
- A klienci nadal myślą, że to są osobne firmy. Dodatkowo chcemy się odciąć od wizji, że jesteśmy firmą miejską, ponieważ O.K. PARK jest prywatną firmą. Miasto nas nie finansuje i sami się utrzymujemy z przychodów na biletach – zaznacza pani Natalia.
O.K. Park czeka na propozycje loga. Jest nagroda
Firmie zależy, by nowe logo zostało wybrane wspólnie z głogowianami. Dlatego ogłosił konkurs, a do wygrania jest tysiąc złotych!
- O.K. PARK jest firmą, której fundamentem jest relacja z klientami, dlatego zależy nam, aby brali oni udział w budowaniu tak ważnego dla nas aspektu. Konkurs jest dla nas poważną zmianą, dlatego nagroda również jest poważna - 1000 zł. Co ważne, projekt, który wygra będzie stanowił inspirację, a my go trochę zmodyfikujemy – lub, jeżeli będzie idealny, zostanie w takiej wersji, jaką otrzymaliśmy – zachęca Natalia Szachniewicz.
Konkurs na nowe logo O.K. Park - 4 etapy:
- I. Zbieranie prac do 15 sierpnia do godz 24.
- II. Selekcja prac – spośród nadesłanych firma wybierze te prace, które najbardziej się jej spodobają - do 22 sierpnia 2022.
- III. Głosowanie online - od 23 sierpnia do 28 sierpnia do godz. 24. Aby było fair i wygrała faktycznie praca, która przypadnie do gustu klientom, a nie autor, który ma najwięcej znajomych, którzy będą głosować codziennie - każdy może oddać tylko 1 głos podczas całego głosowania.
- IV. wręczenie nagrody 1 września.
Więcej o konkursie znajdziecie na stronieokpark.pl/konkurs-logo
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?