Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Trzy nowe samochody w klubowych barwach Chrobrego Głogów

Grażyna Szyszka
Grażyna Szyszka
Chrobry zyskał mocne wsparcie topowej sieci sprzedaży samochodów. Od derbowego meczu z Miedzią Legnica (niedziela, 11 kwietnia, godz. 12.40, stadion w Głogowie), marki Hyundai i Grupa Gezet będą jednymi z najbardziej eksponowanych na stadionie w Głogowie. W barwach Chrobrego Głogów będą jeździć trzy samochody marki Hyundai: jeden SUV model Tucson i dwa typu hatchback i30.

Poza standardowymi świadczeniami reklamowymi w zamian za udostępnienie na potrzeby Chrobrego wysokiej klasy trzech samochodów marki Hyundai: jeden SUV model Tucson i dwa typu hatchback i30, klub będzie eksponował przekazane samochody podczas meczów przy Wita Stwosza 3 oraz korzystał z nich podróżując po całej 1-ligowej Polsce. W ten sposób na kolejny rok umowa mocno wiąże ze sobą klubowy herb i znaki firmowe nowego sponsora.

„Przy tej okazji warto wspomnieć, że wartość ekspozycji nazwy i herbu Chrobrego wyceniona na podstawie badań medialności klubu wynosiła w poprzednim sezonie odpowiednio 2 740 272 zł i 967 890 zł (wg. Pentagon Research na zlecenie Fortuna 1 Liga „Badanie efektywności sponsoringu sportowego”), a top 5 marek z najlepszym wynikiem na stadionie to Zina, Vectra, Galeria Glogovia i STS. W obecnym sezonie po rundzie jesiennej są w tym gronie Antrans i Społem. Wierzymy, że poprzez odpowiednie dopasowanie nośników reklamowych w top 5 znajdzie się także Grupa Gezet i Hyundai" - czytamy na stronie klubu.

Grupa Gezet jest największym autoryzowanym dealerem samochodów w województwie lubuskim i jedną z największych grup dealerskich w Polsce.

- Cieszymy się, że podjęliśmy rozmowy z Chrobrym i współpraca pomiędzy nami zaistniała. Chrobry to prężnie rozwijający się klub, a dla nas to taka wisienka na torcie, że możemy być jego sponsorem i przekazać trzy samochody. Zależy nam na tym, aby wiedziano, że Grupa Gezet i Hyundai oraz Chrobry współpracują ze sobą prężnie - mówi Łukasz Stachowiak, Kierownik Grupy Gezet.

- Mamy tradycję współpracy z różnymi klubami sportowymi. Zawsze staramy się oszacować i ocenić potrzeby kluby, chcąc dopasować odpowiednie produkty, aby współpraca mogła układać się bardzo harmonijnie. Nie chodzi tyle o sposób reklamy na stadionie, co rozpoznawalność marki Chrobrego jako lokalnego klubu sportowego. Chrobry jest mocno rozpoznawalny w Głogowie, w regionie Zagłębia Miedziowego, i nie tylko. Dlatego cieszymy się ze sformalizowania tej współpracy - dodał Piotr Kaźmierczak, Marketing Manager Grupy Gezet.

Finał rozmów i przekazanie kluczyków do samochodów miał miejsce na stadionie Chrobrego w obecności prezydenta Głogowa Rafaela Rokaszewicza:

- Cieszę się z każdego, nawet najdrobniejszego partnera, szczególnie z Głogowa, ale dziś mamy tu regionalnego czy nawet ponadregionalnego partnera. Grupa Gezet to inna półka, która wchodzi we współpracę z Chrobrym. To żywa, mobilna reklama, lecz także duże wsparcie dla klubu, bo logistyka to coś, o czym nie można zapominać. To wszystkie fajnie się komponuje, a Klub Biznesu Chrobrego rozrasta się o kolejnych partnerów i przyjaciół, którzy mimo trudnych czasów chcą wspierać głogowski sport. Zachęcam do wspierana głogowskiego sportu i Chrobrego Głogów. Nawet najmniejszy przedsiębiorca może stać się takim partnerem naszego klubu - komentował prezydent Głogowa Rafael Rokaszewicz.

Dołączenie Grupy Gezet do Klubu Biznesu to efekt działań podjętych w przerwie między rundami, o których mówi dyrektor Chrobrego Zbigniew Prejs.

- Wyjazd do Zielonej Góry zaowocował szybkimi działaniami. Marka klubu na tyle dużo znaczy, że podjęte rozmowy były bardzo krótkie i sprawne. Ostatni okres pozyskiwania sponsorów jest najlepszy dla klubu, rozpoczęliśmy współpracę z ok. dziesięcioma kolejnymi, od najmniejszych po większych, jakim jest marka Hyundai od Grupy Gezet. Mimo pandemii firmy są skłonne do wsparcia klubu i wspólnych działań biznesowych. Cieszymy się, że to zrealizowaliśmy. Nadal prowadzimy kilka rozmów, na których finalizację wspólnie z przedsiębiorcami ze względu na obecne częściowe zamknięcie gospodarki daliśmy sobie czas - powiedział dyrektor Chrobrego Głogów Zbigniew Prejs.

Trzeba tu przypomnieć, że od tego roku klubowi przybyło pięciu zupełnie nowych sponsorów - głogowskich firm od lat funkcjonujących na lokalnym rynku, ale i zupełnie nowych.
źródło: www.chrobry-glogow.pl

od 12 lat
Wideo

Gazeta Lubuska. Winiarze liczą straty po przymrozkach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na glogow.naszemiasto.pl Nasze Miasto