18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Gdzie głogowianie jeżdzą na wakacje

Danuta Bartkowiak
Jan Zubowski: - Dzielę urlop na kilka części. W tym roku wypoczywałem już w maju i czerwcu, a teraz wróciłem z Turcji. Był to mój pierwszy zagraniczny urlop. Kocham góry i w październiku pojadę jeszcze w Karkonosze lub do Zakopanego. fot. Piotr Krzyżanowski
Od Krymu do Rzymu jeżdżą głogowianie na wypoczynek i choć niedługo wakacje się skończą, warto gdzieś pojechać

Większość z nas ma już urlop za sobą. I choć tegoroczne lato nie zaczęło się najlepiej i majowe powodzie zniechęciły Polaków do wyjazdów, to jednak głogowianie skorzystali z okazji i wypoczywali w różnych miejscach świata.

W tym roku wyjątkowe szczęście mieli ci, którzy na urlop wybrali się w czerwcu i lipcu. Nad polskim Bałtykiem było tak gorąco jak w śródziemnomorskich kurortach. I niestety, dość drogo. Zapytaliśmy mieszkańców naszego miasta, jak spędzają wakacje i okazuje się, że pomimo kłopotów finansowych coraz częściej organizujemy sobie jakiś wypoczynek. I jeśli nawet są to krótkie i niedalekie wyjazdy, to jednak chcemy odpocząć od miejskiego zgiełku.

Co ciekawe, w tym roku sporą popularnością cieszą się wyjazdy właśnie nad polskie morze, a także w góry, szczególnie w Sudety. Jednak wciąż wielu z nas nie stać na wypoczynek. Wtedy, by się zrelaksować pozostają działka, miejskie parki, albo wyjazd do rodziny na wieś.

Barbara Dabińska
Od trzech lat, z mężem i córką jeżdżę do Chorwacji. W tym roku planujemy podróż na Istrię. Będziemy zwiedzać, nurkować, a jeśli będzie możliwość raftingu to też chętnie z tej atrakcji skorzystamy.

Jan Zubowski

Justyna Grabowska
Z chłopakiem Damianem spędziłam tydzień nad polskim morzem w Mielnie. Wyjazd był spontaniczny i trafiliśmy na największe upały. Jesteśmy zadowoleni i wypoczęci.

Ewa Drozd
Niestety, ze względu na liczne obowiązki, nie mam zbyt wiele czasu na odpoczynek. Chcę jednak wyjechać na kilka dni nad polskie morze. Marzę o chwili ciszy i spokoju.

Barbara Mareńczak
Spędziłam dwa tygodnie na Krymie. Jestem zachwycona tym wyjątkowo pięknym miejscem, jego historią i krajobrazem. Dużo czasu poświęciliśmy na zwiedzanie.

Joanna Brzezińska
Byłam z rodziną nad jeziorem Garda w północnych Włoszech. Pogodę mieliśmy cudowną, dużo jeździliśmy rowerami. Mieszkaliśmy w pensjonacie.

Sandra Aguścik
Spędziłam wakacje u dziadków, którzy mieszkają nad Bałtykiem. Byłam tam dwa tygodnie i trafiłam na okropne upały, po których były burze. Było fajnie i wypoczęłam.

Anna Brok
W tym roku będę wypoczywała u rodziny w Kołobrzegu i Szklarskiej Porębie. Byłam już na zorganizowanym wyjeździe w lutym, a teraz chcę odpocząć na luzie w gronie rodziny.

Izabela Kwiecińska
Planuję we wrześniu wyjechać na tydzień z narzeczonym do Egiptu. W zeszłym roku byliśmy nad polskim morzem, a teraz dla odmiany chcemy poznać zagraniczne kurorty.

Paweł Kobyliński
Wybieram się ze znajomymi na weekendowy wypad nad jezioro. Okazją będą moje osiemnaste urodziny. W Boszkowie, do którego jedziemy, mamy już noclegi.

Bogdan Drewniak
Byliśmy na wczasach we Włoszech i spełniło się nasze marzenie, by zobaczyć Rzym. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tego miejsca. Bazylika jest przepiękna.

Daria Porzucek
Wraz z mężem i znajomymi byłam cztery dni w Kołobrzegu, gdzie bawiliśmy się podczas Sunrise Festival. Pogoda była rewelacyjna. Wybieramy się jeszcze na Kretę.

Andrzej Adamek
Zorganizowanym wypoczynkiem będą na pewno wczasy w Rowach, gdzie wybieram się z grupą emerytów. Poza tym, w każdy weekend mamy jakieś imprezy.

Dawid Grombik
Wyjątkowo całe wakacje spędzę w Głogowie. Przez większość roku mieszkam we Wrocławiu, stąd pobyt w moim rodzinnym mieście będzie dla mnie samą przyjemnością.

Bezrobocie wzrosło przez epidemię koronawirusa

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.