To pierwszy pomysł działalności no profit w firmie. Taka promocja może też pomóc podopiecznym domu dziecka trafić do rodzin zastępczych, a starszym znaleźć pracę.
- Wpadliśmy wspólnie na pomysł, by tworzenie kalendarza połączyć z dwiema kampaniami promocyjnymi. Jedna dotyczy rodzicielstwa zastępczego, druga ma pokazać naszych wychowanków, jako dobrych pracowników - mówi Anna Ziółkowska, dyrektor „Skarbka”.
Sesja zdjęciowa odbyła się na terenie fabryki. Wychowankowie bawili się świetnie, cała oprawa była jak przy prawdziwej sesji. Były nawet wizażystki, które dbały o wygląd modeli. - Dla młodszych dzieci sesja była dobrą zabawą i tak to potraktowały. Starsi bardziej skupili się na tym, że to mogłoby być miejsce ich pracy. Rozmawiali z pracownikami firmy na ten temat - mówi Sylwia Słowik, pracownik socjalny placówki.
Kalendarz jest już gotowy i rozpoczyna się sprzedaż wśród pracowników Sandenu oraz mieszkańców Polkowic. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany w całości „Skarbkowi”, na zorganizowanie letniego wypoczynku dla wychowanków.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?