reklama

W tych miejscach jesteś nagrywany. O ilu z nich wiedziałeś?

DWZaktualizowano 
Według danych Fundacji Panoptykon, większość Polaków popiera instalowanie monitoringu w przestrzeni publicznej i zgadza się z twierdzeniem, że należy zwiększyć liczbę obecnych tam kamer. Czy wiedzą, na co się piszą? W teorii mam prawo wiedzieć, że jesteśmy nagrywani. W praktyce – zbyt często nie czytamy regulaminów i nie zwracamy uwagę na oznaczenia. Sytuacji nie ułatwiają administratorzy obiektów, którzy często nie przestrzegają przepisów o monitoringu. Czasami sami padamy ofiarą własnego lenistwa i niewiedzy. Gdzie więc jesteśmy nagrywani i na co uważać?

Mówimy To Wprost: Bezpieczeństwo w sieci

Wideo

Materiał oryginalny: W tych miejscach jesteś nagrywany. O ilu z nich wiedziałeś? - Gazeta Pomorska

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

*nie zwracamy UWAGI

ś
ślusarz
23 października, 9:16, Gościu:

Prawidłowo. Tylko złodziej i przestępca boi się kamer w przestrzeni publicznej.

Głupcze złodziejowi monitoring w niczym nie przeszkadza a dla normalnych ludzi jest upierdliwy bo nie wiesz kto i co robi z tymi danymi .Człowiek ma prawo do wolności i prywatności a monitoringi te prawa naruszają .

G
Gość
23 października, 16:10, gość 666:

gościu ty to mądry raczej nie jesteś po tym co piszesz, jesli jetes taki prawy to niech ci milicja zainstaluje kamere w sypialni bo czego masz sie obawiac,co oni moga zobaczyc...Rozwalaja mnie tacy jak ty i tobie podobnie. Milicja nas kontroluje,pastwo policyjne sie robi a kim sa milicjanci? To jakies wyrocznie? tłuka swoje zony, chodza na lewo i prawo .Ile było spraw w Polsce ze policjant znecal sie nad zona ,tłukł ja i dzieciaki, albo zamordowal ja albo na komendach gwalcili dziewczyny zmuszali do seksu i co, powiesz mi ze tylko przestepca sie boi kamer w przestrzeni publicznej ?Co ty pierd...czlowieku! rusz mozgiem jesli go masz! w tym chorym panstwie jakim jest polska "rutynowej kontroli" ktorą moga zrobic zawsze i wszedzie bo to sie wzieło z komuny gdzie obywatel jest nikim, jesteśmy g.. i tak nas traktuja,to takiej kontroli dokonuje milicjant czasami 2 bez zadnych urzadzen nagrywajacych dzwiek i obraz, wiec moga zawsze wmówic nam, ze mamy narkotyki, podrzucic je, uszkodzic auto i dac mandat,moga wmowić nam, ze przekroczylismy predkosc w terenie zabudowany, ze go obrazilismy, ze nie mielismy wlaczonych swiatel itd...wszystko zalezy od konkretnegomilicjanta a w wiekszosci oni sa chamscy, niemili,nieuczynni , nie sa dobrymi ludzmi w wiekszosci bo sa zepsuci.Oni jak lekarze nie maja zadnej misji, oni tylko pracuja,zarabiaja kase a stanowisko daje im wieksza wladze niz kazdemu innemu i skrzetnie ztego korzystaja. W sądzie ZAWSZE przegramy bo slowo obywatela jest nic nie warte procesowo i w kontrze do slowa milicjanta a tym bardziej dwóch zawsze milicja wygrywa i ma racje, no chyba ze sa juz tak tware dowody ze nie ma sie temu zaprzeczyc - pobity i jest obdukcja ,nagranie z kamerki rejestrujacej jazde,monitoring.Do tego teraz wchidza przepisy, ze trzba trzymac rece na kierownicy wiec nawet nie bedzie mozna wlaczyc dyktafonu podczas kontroli, zeby to nagrac bo jestod razu mandat....Wiec co to jest to wszystko? Gdyby kazdy policjant byl krysztalowy...ale nie sa, no masz sytuacje z pleszewskimi milicjantami i lekarzem...pisze o tym Zycie Pleszewa, pilkarze przylapali pijanego lekarza, policja zatuszowala sprawe, i ja mam ufac milicji, dlaczego i na jakiej podstawie ?Celowo piszemilicja bo cala ta sluzba mentalnie tkwi w komunie, to zadna policja.Zapytam go jak gdzies dojechac to on juz mysli nie jak mi pmoc ale jak mi dopierd... mandat, takie maja myslenie. Naprawde jesli trafi sie na normalnego to trezeba dziekowac losowi.

Jedź do Londynu to zobaczysz ile tam jest kamer......

g
gość 666

gościu ty to mądry raczej nie jesteś po tym co piszesz, jesli jetes taki prawy to niech ci milicja zainstaluje kamere w sypialni bo czego masz sie obawiac,co oni moga zobaczyc...Rozwalaja mnie tacy jak ty i tobie podobnie. Milicja nas kontroluje,pastwo policyjne sie robi a kim sa milicjanci? To jakies wyrocznie? tłuka swoje zony, chodza na lewo i prawo .Ile było spraw w Polsce ze policjant znecal sie nad zona ,tłukł ja i dzieciaki, albo zamordowal ja albo na komendach gwalcili dziewczyny zmuszali do seksu i co, powiesz mi ze tylko przestepca sie boi kamer w przestrzeni publicznej ?Co ty pierd...czlowieku! rusz mozgiem jesli go masz! w tym chorym panstwie jakim jest polska "rutynowej kontroli" ktorą moga zrobic zawsze i wszedzie bo to sie wzieło z komuny gdzie obywatel jest nikim, jesteśmy g.. i tak nas traktuja,to takiej kontroli dokonuje milicjant czasami 2 bez zadnych urzadzen nagrywajacych dzwiek i obraz, wiec moga zawsze wmówic nam, ze mamy narkotyki, podrzucic je, uszkodzic auto i dac mandat,moga wmowić nam, ze przekroczylismy predkosc w terenie zabudowany, ze go obrazilismy, ze nie mielismy wlaczonych swiatel itd...wszystko zalezy od konkretnegomilicjanta a w wiekszosci oni sa chamscy, niemili,nieuczynni , nie sa dobrymi ludzmi w wiekszosci bo sa zepsuci.Oni jak lekarze nie maja zadnej misji, oni tylko pracuja,zarabiaja kase a stanowisko daje im wieksza wladze niz kazdemu innemu i skrzetnie ztego korzystaja. W sądzie ZAWSZE przegramy bo slowo obywatela jest nic nie warte procesowo i w kontrze do slowa milicjanta a tym bardziej dwóch zawsze milicja wygrywa i ma racje, no chyba ze sa juz tak tware dowody ze nie ma sie temu zaprzeczyc - pobity i jest obdukcja ,nagranie z kamerki rejestrujacej jazde,monitoring.Do tego teraz wchidza przepisy, ze trzba trzymac rece na kierownicy wiec nawet nie bedzie mozna wlaczyc dyktafonu podczas kontroli, zeby to nagrac bo jestod razu mandat....Wiec co to jest to wszystko? Gdyby kazdy policjant byl krysztalowy...ale nie sa, no masz sytuacje z pleszewskimi milicjantami i lekarzem...pisze o tym Zycie Pleszewa, pilkarze przylapali pijanego lekarza, policja zatuszowala sprawe, i ja mam ufac milicji, dlaczego i na jakiej podstawie ?Celowo piszemilicja bo cala ta sluzba mentalnie tkwi w komunie, to zadna policja.Zapytam go jak gdzies dojechac to on juz mysli nie jak mi pmoc ale jak mi dopierd... mandat, takie maja myslenie. Naprawde jesli trafi sie na normalnego to trezeba dziekowac losowi.

G
Gościu

Prawidłowo. Tylko złodziej i przestępca boi się kamer w przestrzeni publicznej.

G
Gość

totalna inwiligacja, nie dość że w sprzętach rtv, to jeszcze ludzie o to proszą maskra pobudka ludzie !

G
Gość

Jak chcecie mieć inwigilacje,to nagrywajcie swoje stare jak kloca rżną, a nie ludzi podglądacie

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3