Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Różowa iluminacja Pałacu Kultury i Nauki. Warszawa przyłącza się do walki z rakiem piersi

Romana Kot
Podświetlenie mostu Świętokrzyskiego w 2010 roku
Podświetlenie mostu Świętokrzyskiego w 2010 roku FOT. maciaga.pl dla Estée Lauder Companies
Różowy Pałac Kultury? Tak - symbol stolicy zmieni kolor tylko na jeden wieczór. W słusznej sprawie.

Pokaż swoją solidarność z Kampanią na rzecz Walki z Rakiem Piersi i załóż coś różowego - kurtkę, płaszcz, spodnie - element różowy musi być bardzo widoczny! W sobotę 8 października o godz. 20.00 zapraszamy mieszkańców pod Rotundę, gdzie wspólnie zobaczymy różową iluminację Pałacu Kultury i Nauki.

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Najbardziej spektakularnym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi jest Globalna Inicjatywa Iluminacji, dzięki której od 12 lat są podświetlane różowym światłem obiekty na całym świecie.

Warszawa także przyłącza się do tej kampanii. W sobotę rozbłysną różowym światłem w stolicy aż trzy obiekty! Pałac Kultury i Nauki, most Śląsko-Dąbrowski oraz siedziba Banku Citi Handlowego (partner kampanii) - część Pałacu Jabłonowskich przy ul. Senatorskiej, przy placu Teatralnym. Ten ostatni budynek podświetli globalny partner Kampanii firma Philips.

Już po raz trzeci honorowy patronat nad polską edycją objęła prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. - Żyjemy nie tylko dla nas samych, ale także dla naszych rodzin i innych ludzi. Nie pozwólmy, by rak piersi był jednym z najczęstszych powodów umieralności kobiet w Polsce - podkreśla prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz i podaje tragiczną statystykę: - Codziennie na raka piersi umiera 13 Polek, a pięć na raka szyjki macicy, czyli co roku znika z mapy Polski miasteczko wielkości Szczawnicy.

- Pokaż swoją solidarność z Kampanią na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i załóż coś różowego - kurtkę, płaszcz, spodnie - element różowy musi być widoczny! - zaprasza Elżbieta Borsuk, koordynator Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. - Przyjdź pod Rotundę w sobotę 8 października o godzinie 20. Podejdź do organizatorów i jeśli będziesz jedną z pierwszych 45 osób, które widocznym różowym elementem ubioru wesprą naszą Kampanię, dostaniesz limitowaną edycję Warszawskiej Karty Miejskiej z Różową Wstążką - międzynarodowym symbolem zdrowych piersi - zachęca Elżbieta Borsuk.

Pomysłodawczynią idei różowej wstążki jest Evelyn Lauder, a organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi oraz Inicjatywy Globalnej Iluminacji jest Estée Lauder Companies. Do tej pory wśród iluminowanych obiektów znalazły się: Brama Brandenburska w Berlinie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, wodospad Niagara w Kanadzie czy opera w Sydney. W 2010 roku Kampania ustanowiła nowy światowy rekord Guinnessa w kategorii "Największa liczba słynnych obiektów oświetlona w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin".

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto