Kampania ma reklamować Lubelszczyznę, Podlasie, Podkarpacie, województwa warmińsko-mazurskie i świętokrzyskie głównie jako miejsca aktywnego wypoczynku.
- Na początek przeprowadzono audyt atrakcyjności turystycznej, który pokazał słabe i mocne punkty naszej części kraju - tłumaczy Monika Tarajko, dyrektor biura Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
W ramach akcji promocyjnej zaplanowano stworzenie wspólnego hasła, reklamującego regiony m.in. w telewizji i na billboardach. Akcja będzie skierowana do turystów krajowych, ale też zagranicznych - głównie z Niemiec i Ukrainy. - Powstanie strona internetowa, także m.in. w języku ukraińskim - mówi Monika Tarajko.
Wschodnie województwa pokażą się jako idealne miejsca dla turystyki aktywnej czy kulinarnej. - W pojedynkę regionom trudno zdobyć duże pieniądze na promocję. Razem łatwiej było to zrobić - uważa Lucjan Bukryj, wiceprezes LROT. Dodaje, że promocji nie przeszkodzi fakt, iż regiony stanowią dla siebie wzajemnie konkurencję. - Turyści poszukują dla siebie różnych atrakcji. A w każdym z naszych województw mogą znaleźć coś innego - tłumaczył Bukryj.
Realizację projektu zaplanowano na okres od stycznia 2010 do października 2012 roku. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, która koordynuje inicjatywę, zakłada, że na promocji skorzystają nie tylko przedsiębiorcy i samorządy, ale także mieszkańcy tego terenu.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?