Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu odnotowało w pierwszym półroczu 2012 roku najlepsze wyniki od otwarcia galerii w 2007 roku, przyciągając blisko 4,6 miliona klientów, co oznacza wzrost liczby odwiedzających o 5,4% w porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku.
Obroty najemców galerii wzrosły łącznie o ponad 10% w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Dodatkowo w pierwszej połowie 2012 roku Magnolia Park pozyskała siedmiu nowych najemców, trzy lokale zostały przebudowane, a dwa zmieniły lokalizację.
Wyniki te są efektem nowej strategii rozwoju centrum handlowego realizowanej przez jego właściciela, Blackstone Real Estate Group, we współpracy z firmą Master Management Group, odpowiedzialną za wynajem powierzchni i marketing centrum.
Strategia na przyszłość obejmuje kolejny etap rozbudowy Magnolia Park.
Zobacz również: Rozbudują Magnolię
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników Magnolia Park w pierwszej połowie 2012 roku. Wzrost liczby odwiedzających świadczy o tym, że nasza oferta jest dla mieszkańców Wrocławia coraz bardziej atrakcyjna, a realizowane przez nas wydarzenia stanowią dla nich ciekawą formę spędzania wolnego czasu. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było dla klientów idealnym miejscem spotkań, zakupów i rozrywki” – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?