Po przejęciu Quadry FNX KGHM jest obecny na czterech kontynentach i zgodnie ze swoją strategią planuje dalszy globalny rozwój. Spółka zarządza projektami w kilku krajach,
w siedmiu różnych strefach czasowych i różnych strefach kulturowych. Dlatego musi budować i umacniać swoją globalną pozycję jako wiarygodnego producenta, zaufanego kontrahenta i firmy prowadzącej politykę zrównoważonego rozwoju.
– Naszym celem jest miejsce w pierwszej dziesiątce firm surowcowych na świecie. Aby to osiągnąć, musimy nie tylko pozyskiwać nowe złoża, projekty, zwiększać produkcję, ale także zbudować i umocnić naszą globalną pozycję – mówi Herbert Wirth, prezes KGHM Polska Miedź SA - Grupa KGHM chce działać pod spójną, kompletną marką, jest to kluczowe w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji firmy ze wszystkimi grupami interesariuszy.
Po raz pierwszy w historii KGHM Polska Miedź i KGHM International przejdą kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku zarówno wśród pracowników różnych szczebli oraz wśród wybranych zewnętrznych grup docelowych.
– Wyniki tego badania, a także przygotowanej równolegle analizy działań innych firm z sektora wydobywczego na świecie, pozwolą na dalsze prace m.in. nad zidentyfikowaniem
i określeniem tożsamości i indywidualnych cech KGHM, systemu wartości, komunikacji architektury marki – wyjaśnia szczegółowo Elżbieta Idzik, kierownik projektu w KGHM.
Efekty wielomiesięcznych prac zaprezentowane zostaną w grudniu tego roku. W ten sposób KGHM zbuduje odpowiadający najwyższym standardom światowym system wartości i komunikacji, który będzie obowiązywał w Grupie Kapitałowej.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?