Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Głogowskie przychodnie zmieniły system pracy. Proszą pacjentów, by przychodzili tylko w koniecznych przypadkach

Redakcja
Głogowskie przychodnie zdrowia, stosując się do zaleceń Narodowego Funduszu Zdrowia zmieniły sposób pracy przechodząc na pracę w trybie porad telefonicznych. Jednocześnie apelują do pacjentów o ograniczenie wizyt do tych, które tego bezwzględnie wymagają.

W przypadku przychodni PULS Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska przy ul. Moniuszki, porady medyczne odbywają się przez telefon.
Gdy jednak pacjent wymaga bezwzględnego zbadania przez lekarza, jest umawiany na konkretną godzinę. Najpierw jednak trafia do specjalnego pomieszczenia, gdzie jest mierzona pacjentowi temperatura ciała.
Warto wiedzieć, że drzwi frontowe do poradni PLUS są zamknięte. Z załogą placówki, na przykład w sprawie wypisania recepty, należy się kontaktować poprzez okno na tyłach budynku (od strony Skarbka).
Dyrektor administracyjny poradni Wojciech Stolarek przyznaje, że pracy jest bardzo dużo, a ludzi brakuje. Tylko jednego dnia zgłasza się do nich około 200 osób.
- Aby ograniczyć wizyty w naszej przychodni wprowadziliśmy zasadę, że po wypisaniu recepty dzwonimy do pacjenta i podajemy kod do e-recepty – mówi. - Bardzo proszę o wyrozumiałość i przede wszystkim cierpliwość.
Pracownicy służby zdrowia, którzy wystawieni są na bezpośredni kontakt z ludźmi, są przemęczeni i narażeni na zakażenie niebezpiecznym wirusem. Z tego ostatniego powodu z głogowskich przychodni z pracy odeszło kilka pielęgniarek w starszym wieku, będące w grupie zwiększonego ryzyka.

Telefony do głogowskich przychodni TUTAJ
Niestety, zdarza się też, że zdenerwowani pacjenci, stojący pod drzwiami medycznych placówek robią się agresywni i wulgarni. W ostatnich dniach były przypadki kopania w drzwi i ubliżania personelowi, co w jednym przypadku zakończyło się interwencją policji.

Z uwagi na sytuację epidemiczną NFZ zamknął do końca marca Punkt Obsługi w Głogowie (starostwo powiatowe). Wszelkie sprawy można załatwiać drogą elektroniczną: [email protected]
lub pocztą tradycyjną na adres: .
Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ Delegatura w Legnicy, ul. Jana Pawła II 7, 59-220 Legnica
lub telefonicznie – telefoniczna Informacja Pacjenta - 800 190 590.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na glogow.naszemiasto.pl Nasze Miasto