Do 23 lipca czeka na wypełnione ankiety z informacją o ilościach oraz miejscu tych szkodliwych materiałów. Na podstawie inwentaryzacji a także opracowanego programu właściciele prywatnych mieszkań, domów, ale i firm będą mogły występować do wydziału ochrony środowiska w urzędzie miejskim o pokrycie kosztów transportu i utylizacji materiałów budowlanych zawierających azbest.
- Ale demontaż tych elementów budowlanych należy już do właścicieli budynków - dodaje Malwina Nadobna, referent z wydziału ochrony środowiska.
Na przyznanie pieniędzy na zwrot kosztów transportu trzeba poczekać od jednego do dwóch miesięcy. W tym roku miasto, na likwidację materiałów budowlanych z azbestem ma 30 tys. zł.
Wzór ankiety można pobrać na stronie internetowej: www.glogow.pl.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?