Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Karpaty lepsze w finale od Ekoball Stali [ZDJĘCIA Z MECZU I TRYBUN]

Karpaty lepsze w finale od Ekoball Stali [ZDJĘCIA Z MECZU I TRYBUN]

Piotr Chuda z Przemyśla autorem książki o wierzeniach Słowian

Piotr Chuda z Przemyśla autorem książki o wierzeniach Słowian

Polecamy

Dopłaty do używanych samochodów. Kto będzie mógł dostać dofinansowanie?

Dopłaty do używanych samochodów. Kto będzie mógł dostać dofinansowanie?

Strefa Biznesu: specjalne wydanie na XVI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach

Strefa Biznesu: specjalne wydanie na XVI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach

To najgroźniejszy polski wąż. Po jego ukąszeniu działaj szybko!

To najgroźniejszy polski wąż. Po jego ukąszeniu działaj szybko!